Tydzień z Internetem 2017 – inspiruj się i dziel swoimi pasjami

27 marca rusza Tydzień z Internetem - ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do poznania możliwości, jakie daje Internet. W akcję po kolejny raz włącza się Polska. W ponad 300 bibliotekach, szkołach, organizacjach pozarządowych i pracowniach komputerowych odbędą się spotkania, podczas których mieszkańcy odkryją inspirujące blogi i dowiedzą się, jak w sieci dzielić się swoimi pasjami.

Każda z instytucji biorących udział w akcji będzie mogła skorzystać ze scenariusza spotkania “e-Pasjonaci”. Jego głównym elementem jest quiz dotyczący majsterkowania, gotowania i szycia. Czy każdy może mieć ogon syreny? Jak zrobić domową farbę tablicową? Ile przepisów na sernik można znaleźć na blogu Kwestia Smaku? Z  jakiego kraju pochodzi najbardziej wpływowa blogerka modowa świata? To tylko wybrane pytania, z którymi zmierzą się uczestnicy spotkania. Każde z nich stanie się pretekstem do przedstawienia ciekawego bloga. Będzie można więc z jednej strony przekonać się, ile cennych informacji mamy na wyciągniecie ręki
w Internecie, z drugiej – że blogerem może być każdy, wystarczy mieć pasję i energię do dzielenia się swoimi zainteresowaniami z innymi ludźmi. I że na blogowaniu można także zarabiać.

W Polsce kampania Tydzień z Internetem jest koordynowana przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Jacek Królikowski, prezes FRSI: W tym roku zdecydowaliśmy się postawić na tematy bliskie naszemu życiu codziennemu. Bo chcemy zachęcać do korzystania z Internetu nie strasząc wykluczeniem cyfrowym, ale pokazując, jak wiele pożytku i radości może wiązać się z dołączeniem do społeczności internautów, a może również do grona blogerów.

W dotychczasowych sześciu rodzimych edycjach akcji uczestniczyło już 1.700 instytucji i ponad 63.000 osób. Kampania Tydzień z Internetem jest wspierana przez partnerów, którzy promują akcję
i dzielą się na stronie kampanii swoimi materiałami edukacyjnymi. Są to: Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Aktywizacja, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Fundacja Innowacji Edukacyjnych Mała Szkoła, Fundacja Orange, Fundacja Szkoła z Klasą, Microsoft i Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”,

Data wpisu
20.03.2017

Zobacz także:

“e-Pasjonaci”. Jego głównym elementem jest quiz dotyczący majsterkowania, gotowania i szycia. Czy każdy może mieć ogon syreny? Jak zrobić domową farbę tablicową? Ile przepisów na sernik można znaleźć na blogu Kwestia Smaku? Z  jakiego kraju pochodzi najbardziej wpływowa blogerka modowa świata? To tylko wybrane pytania, z którymi zmierzą się uczestnicy spotkania. Każde z nich stanie się pretekstem do przedstawienia ciekawego bloga. Będzie można więc z jednej strony przekonać się, ile cennych informacji mamy na wyciągniecie ręki
w Internecie, z drugiej – że blogerem może być każdy, wystarczy mieć pasję i energię do dzielenia się swoimi zainteresowaniami z innymi ludźmi. I że na blogowaniu można także zarabiać.

W Polsce kampania Tydzień z Internetem jest koordynowana przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Jacek Królikowski, prezes FRSI: W tym roku zdecydowaliśmy się postawić na tematy bliskie naszemu życiu codziennemu. Bo chcemy zachęcać do korzystania z Internetu nie strasząc wykluczeniem cyfrowym, ale pokazując, jak wiele pożytku i radości może wiązać się z dołączeniem do społeczności internautów, a może również do grona blogerów.

W dotychczasowych sześciu rodzimych edycjach akcji uczestniczyło już 1.700 instytucji i ponad 63.000 osób. Kampania Tydzień z Internetem jest wspierana przez partnerów, którzy promują akcję
i dzielą się na stronie kampanii swoimi materiałami edukacyjnymi. Są to: Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Aktywizacja, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Fundacja Innowacji Edukacyjnych Mała Szkoła, Fundacja Orange, Fundacja Szkoła z Klasą, Microsoft i Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”,

">

Newsletter